24 Temmuz 2009 Cuma

Türk Pirelli Yönetim Kurulu Başkanlığı Görevine Metin Ar Geldi


İş dünyasının saygın isimlerinden Garanti Yatırım İcra Kurulu Başkanı Metin Ar, Türk Pirelli Lastikleri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini üstlendi. Metin Ar, Garanti Yatırım’daki görevi ile birlikte sürdüreceği yeni görevini Selahattin Beyazıt’tan devraldı.

Türk Pirelli Lastikleri A.Ş. Murahhas Azası Andrea Pirondini, 5 yıl boyunca Türk Pirelli Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürüten Selahattin Beyazıt’a değerli katkılarından ötürü teşekkür dileklerini iletti. Pirondini, ayrıca 2004 yılında Türkiye ve İtalya arasındaki ekonomik gelişmelere olan katkısı nedeni ile İtalyan Cumhurbaşkanı Carlo Azeglio Ciampi tarafından İtalyan Liyakat Nişanı’na layık görülen Metin Ar’ın Pirelli Yönetim Kurulu Başkanı olmasından duyduğu mutluluğu dile getirdi. .

Garanti Yatırım’daki görevinden önce Türkiye Sınai Kalkınma Bankası’nda Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Metin Ar, ayrıca Çimentaş Çimento Yönetim Kurulu Üyeliği,Pirelli Kablo Yönetim Kurulu Üyeliği ve İstanbul Menkul Kıymetler Borsası Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevlerinde de bulundu.

Metin Ar, Robert Koleji’ndeki eğitiminin ardından, Boğaziçi Üniversitesi’nde lisans, London School of Economics Üniversitesinde de yükseklisans eğitimlerini tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder